Pages

homeaboutcontactwebsite

June 5, 2012

Currently Loving: Mexican Suzani

I love mexican suzanis I love the one on the right used as a bedspread for a happy children bedroom and the swimsuit on the left inspired in the very mexican fabric. 
Me encantan los suzanis mexicanos, me encanta que como lo utilizan en la foto de la derecha para un edredón en el cuarto de un niño. Y que me dicen de la aplicación en el bikini? Lindo o no? 


I bought the one below on a recent trip to Mexico, I am not sure where I am going to use it, 
I am thinking it might be on a statement chair or on a couple of pillows for my bed.  
Me compre ésta tela en el color amarillo de abajo en un reciente viaje que hice a Mexico. 
No estoy segura todavía si la voy a usar para forrar una silla o para los cojines de mi cama. 




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...