Pages

homeaboutcontactwebsite

May 28, 2012

Neutral Totes

Every time I go somewhere for the weekend or go on a trip I try to bring a handbag that can be worn with the most outfits as possible and also that has a good size for me to put in all my things and thing I might find in the way...  I think a tote is perfectly for this kind of situation....

Cada vez que me voy a algún lugar por el fin de semana o de viaje, trato de llevar una bolsa que me vaya con la mayor cantidad de mudadas posible y que ademas tenga suficiente espacio para guardar todas mis cosas y también las cosas que me pueda encontrar en el camino. Creo que una tote es perfecta para éste tipo de situaciones...



white: left / right
nudes: left / right
nude&yellow: left / right


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...