Pages

homeaboutcontactwebsite

May 4, 2012

INSPIRATION: Customizable Art

As a teen I used to love to have pictures all over my room from my family and friends but that is long gone. Now I would only have pictures that set the right tone with the space or make a statement. 
So when I ran into IXXI I was amazed to see that doing art with your own photographies was so easy. Check their website and this video to see how inspiring it is. 

Cuando era adolescente me encantaba llenar las paredes y mesas de mi cuarto con fotos de mi familia y mis amigos, pero esa época se fue hace mucho. Ahora solo me gusta tener fotos que tengan el tono correcto para los espacios específicos o que tengan algún tipo de impresión importante. 
Asi que cuando me encontré con IXXI me impresiono lo fácil que es crear obras de arte con mis propias fotografías.  Miren su website y vean éste video para ver lo inspirados que es. 







Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...