Pages

homeaboutcontactwebsite

May 31, 2012

Currently Loving: Industrial Inspiration

I have always loved industrial vintage accessories like typewriters, cameras, chair and lamps. During the years I have collected a few objects I am dying to put in an awesome office or apartment. I have 2 vintage desk lamps that my grandfather who was an Engineer used at his drawing table.
Look at this awesome industrial inspired spaces, aren't they amazing?

Siempre me han encantado los accesorios con look industrial, sobre todo si en realidad son viejos de verdad. Me encantan las maquinas de escribir, cameras, sillas y lamparas. Durante los años he recopilado uno que otro obejecto que me muero por podes colocar en una increíble oficina o en mi propia casa. Entre esos tengo 2 lámparas de escritorio que mí abuelito que era ingeniero usaba en sus mesas de dibujo. 
Miren estos espacios, no son increíbles? 


1. /  2.  /  3. 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...