Pages

homeaboutcontactwebsite

April 27, 2012

Vintage Shopping

As you know I am a big fan of vintage and retro furniture and I have a typewriter and camera collection. So in my trip to San Francisco I found an amazing store and I couldn't contain myself and I bought some little things, an Olivietti Typewriter from the 60's, a Brownie Camera from Kodak also from de 60's (the first with a flash light), an big zinc blue "E" letter and this baby... I fell in love with this chair and I picture it in so many places...
The camera I brought with me, the sofa is coming next week and the typewriter and "e" letter are arriving in the next few weeks!!!

Como ya saben me fascina los muebles antiguos y viejos también, tenga una colección de máquinas de escribir y otra de cámaras antiguas. Así que en mi viaje a San Francisco me emocione mucho cuando encontré varias cositas que me gustaron y no me pude contener, la compre!! Conmigo me traje una Camara de los 60's la primera Brownie de Kodak con flash que esta perfecta, hasta con manual de instrucciones. También compre una máquina de escribir Olivietti de los 60's, una letra "e" de zinc del algún rotulo antiguo en color azul y ésta bebé..... Me enamoré de esta silla y me la puedo imaginar en todas las casas que tenga en mi vida


photo from by iphone

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...