Pages

homeaboutcontactwebsite

April 26, 2012

Type is ART

Typography plays a great role in my job as a graphic designer but also in my personal life. Since I was a little girl I've had a fascination for letters, the anatomy of each of them, their shape and contrast.  I remember filling note books with different ways of writing my name. And now when I see typography products that can be used everyday I imagine my house with many of them. 

La tipografía es una parte de significativa de mi trabajo como diseñadora gráfica pero no solo en eso, si no que en mi vida personal. Desde pequeña he tenido una fascinación por las letras, la anatomía de cada una, sus formas y contrastes. Recuerdo hacer planas con mi nombre y las diferentes maneras de escribirlo. Y ahora cuando veo productos que se pueden utilizar en el día a día con tipografía me imagino mi casa con muchos de mis favoritos.


 1. / 2. / 3. 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...