Pages

homeaboutcontactwebsite

April 30, 2012

Strokes of INSPIRATION

As a birthday present my boyfriend got me two watercolor pictures placed on top of antique writings. They are the two on the right. 
Para mi cumpleaños mi novio me dio un regalo que me fascino, dos cuadros de acuarela que están montados encima de escrituras antiguas. Son los dos de la derecha.

Aren't they amazing? I loved them and I was impressed how my wall was brighten with them and how it makes my room look bigger (despite it is actually very small). Talking about artist and pictures made me want to share art pieces I also love. Take a look at them, they are very inspiring...
Verdad que están increíbles? A mi me encantaron y me impresionó la vida que le dieron a mi pared y como hacen que mi cuarto se sienta más grande (a pesar de que en realidad es pequeño). El estar hablando de artistas y pinturas me hizo querer compartir piezas me encantan. Denles una ojeada, son muy inspiradores...




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...