Pages

homeaboutcontactwebsite

March 28, 2012

TRAVEL NECESSITIES

Since my vacations are just 3 days away... I have been making lists on the things I have to do before I go, on the things I have to take, and of the things I want to visit, buy, see, eat and enjoy!!!
So for the moment I'll leave you with a few of the things I would love to be traveling with... 

Ya que las vacaciones están a punto de llegar, me la he pasado haciendo listas de las cosas que tengo que hacer antes de irme, de las cosas que me tengo que llevar, los lugares que quiero visitar, las cosas que quiero ver, comprar, comer y disfrutar!!
Asi que por el momento los dejo con algunas cosas con las que me encantaría viajar...





A journal (to write or sketch things that inspire me), a zippered wallet (red, of course, it is supposed to bring fortune), a mint pair of sunglasses (springy), a nice colorful cashmere and silk scarf (perfect for spring weather), patent leather neutral flats (easy to pair and clean), a fun cosmetic case (to avoid thing getting lost in big handbags) and a big cross body neutral satchel (easy to carry and big enough to fill it with pretty things)

 Un diario (para escribir o dibujar cosas que me inspiren), una billetera con zipper (roja, por supuesto, se dice que trae buena fortuna), un par de lentes de sol en tono menta (a lo primaveral), una linda bufanda de cashmere y seda llena de color (perfecta para el variable clima de primavera),  unos flats de charol en color neutral (fáciles de combinar y de mantener limpios), una vibrante bolsa de cosméticos (para evitar que las cosas se  pierdan en la bolsa) y una bolsa grande en color neutral (fácil de cargar y amplia para llenarla de cosas lindas) 



1 / 2 / 3 / 4 / 5 / 6 / 7 /

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...