Pages

homeaboutcontactwebsite

March 14, 2012

LOVING: there is no age for style

Fashion Street Style Blogs have been trending for a long time, but when I ran into this blog, I found it unique and authentic, I totally loved it. Ari Seth Cohen from Advanced Style takes pictures from stylish older people in New York. Take a peek of my favorites....

Los blogs de moda y estilo de las calles han estado de moda desde hace varios años, pero cuando me topé con éste blog me pareció de lo más autentico y original, me encantó!
Ari Seth Cohen de Advanced Style va por las calles de Nueva York buscando a las personas mayores con  estilo. Miren algunas de mis favoritas...


Don't you love mature ladies with bold accessories, big jewelry, head pieces, fur, and modern brands? I do!!!!! 
No les encanta el estilo de las señoras maduras con accesorios atrevidos, joyeria grande, accesorios de cabellos, pieles y marcas modernas?? A mi me encantan!!!







Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...