Pages

homeaboutcontactwebsite

March 8, 2012

DREAMING...

I have a big, REALLY BIG obsession with handbags. I don't know why or how it started, but I know that each season I do my research and I have pictures of my favorites. That does not mean I buy them,  obviously I would live in the street if I did. But through the years I been buying one or another out there, so I have my special  "piggy bank" for when that dreamy handbag comes around. (It is NOT as often as I would like) 
In today's post is a bag that has me dreaming day and night without stopping ...

Tengo una gran, realmente grande obsesión con las bolsas. No se el porque ni como empezó, pero sé que cada temporada hago mi investigación y tengo fotos de mis favoritas. Eso no significa que me las compre, obviamente viviría en la calle si lo hiciera. Pero a través de los años me ido comprando una que otra por ahí, así q tengo mi "alcancía" especial para cuando llega la bolsa indicada y tengo los ahorros adecuados.
En el post de hoy hay una bolsa que me tiene soñando día y noche sin parar...


balenciaga work in glycine 

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...