Pages

homeaboutcontactwebsite

March 21, 2012

CHEVRON OBSESSED

I believe that if there was to be a movie of my life, it could all be sum up in colors, patterns and typography. There are certain periods that my attention goes only to certain colors and shades, certain patterns and so on. Chevron pattern has been in my radar for a long time now, here is a variety of chevron patterns that I love.

Creo que si se hace una película de mi vida, se podrían resumir en colores, patrones y tipografía. Hay épocas en las que solo me interesan ciertas tonalidades de color, otras que ciertos patrones repetitivos y así sucesivamente. El chevron tengo mucho tiempo de que este llamando mi atención constantemente. Así que los dejo con una variedad de patrones chevron, que me encantan.



patterns via pinterest

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...