Pages

homeaboutcontactwebsite

February 15, 2012

RENOVATIONS THAT INSPIRE

I'm a big fan of antique furniture and decorative accessories and that love has led me to collect all sorts of things. So I'm always looking for inspiration when deciding on renewing some of my pieces as I did with my French headboard, my typewriters, and my sewing table. (I promise to post photos soon) This post shows 2 different renewals of furniture (not antique) but old and I loved that in both projects you can clearly see the difference that changing the color can make.

Soy una fanática de todo lo que sean muebles y accesorios de decoración antiguos y ese amor me ha llevado a coleccionar todo tipo de cosas. Asi que siempre estoy buscando inspiración para cuando decida renovar alguna de mis piezas, ya lo hice con mi cabecera francesa, mis maquinas de escribir, y mi mesa de coser. (Prometo subir fotos pronto)
Pues éste post enseña 2 diferentes renovaciones de muebles (no son antiguos) pero si viejos, que son 2 cosas muy distintas, y me encantó en ambos proyectos la diferencia que puede ocasionar el cambiar el color y trabajar bajo un concepto en donde el mismo mueble va a lucirse.




I found these photos long long time ago in 2 of my very favorite blogs. I love them because they are always portraying the most inspiring before & afters. 

Estas fotos las encontré hace muchísimo en 2 de mis blogs favoritos, me encantan porque siempre tienen los before and afters màs inspiradores.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...