Pages

homeaboutcontactwebsite

February 20, 2012

Marni for H&M + Morocco


Since I learned that Marni was going to design a collection for H&M I've been looking forward to what they would do. I've always found very inspiring the bold patterns and combinations that Marni uses, but my excitement grew even more when I found out that the director  for the Marni for H&M Ad was Sofia Coppola. I love her film work and the design collaboration for Louis Vuitton. So the day I saw the ad I never imagined I would find a third big interest in it, but I did, I found Marrakech, the ad was shot in an incredible house in Marrakech.
I've always had a great desire to go to Morroco and be able to visit the markets and streets to see and feel for myself the smells, colors and art. Well, also to buy food,  design accents, decoration accessories that I love like species, lamps, wedding blankets,tea glasses, and I could go on and on.
I share one of my favorite blogs, My Marrakech, which makes me want to go more and more to Morocco. (Here's where I first saw the Marni for H&M Ad)

Desde que supe que MARNI iba a diseñar una colección para H&M he estado esperando con ansias lo que iban a hacer. Siempre me han parecido muy inspiradores y atrevidos los patrones y combinaciones que Marni trabaja, pero mi emoción creció aún más cuando me entere que la directora del anuncio de Marni for H&M era Sofia Coppola. Me encanta su trabajo cinematográfico y las colaboración de diseño de bolsas que hizo para Louis Vuitton. Así que el día que vi el anuncio nunca me imagine que iba a encontrar un tercer interés, pero si lo lograron, y es Marrakech, el anuncio fue grabado en una casa increíble en Marrakech.
Siempre he tenido muchísimas ganas de conocer Marruecos y de poder visitar sus mercados para poder ver y sentir los olores, colores  y el arte que hay. Bueno, también para comprar la comida, los accesorios de diseño y acentos de decoración que me encantan como las especies, lámparas, edredones de bodas, vasos de vidrio para té, y así puedo seguir y seguir.
Les comparto uno de mis blogs favoritos, My Marrakech, que me hace querer ir más y más a Marruecos. (Aquí fue donde vi por primera vez el anuncio de Marni for H&M)





Don´t you love the atmosphere? and don´t you want to come with me to Morocco? 
And the clothes, is in it gorgeous, delicate and bold at the same time, right? 
¿No les encanto el ambiente? ¿Verdad que también quieren venirse conmigo a Marruecos?
¿Y la ropa, no les pareció divina, delicada y  atrevida al mismo tiempo?





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...