Pages

homeaboutcontactwebsite

February 28, 2012

Illustration: Kelly Smith

After watching the Academy Awards, and mostly the red carpet, of course. I was left wanting to see more fashion, so I paid a visit to one of my favorite illustrators website. As a graphic designer I admire and follow several illustrators. When I find work that meets the same interests, aesthetic, and styles that I appreciate, I know I will keep returning to see all the new work they are doing. This is the case with Kelly Smith of Birdy & Me. I love seeing her work in fashion, her attention to details in fabric, materials, transparency and sequins are amazing. If you want you can also purchase her work at her Etsy shop.

Después de ver los Premios de la Academia, con mucha importancia la alfombra roja, por supuesto. Quede con ganas de ver más moda, así que me metí a la página de una de mis ilustradoras favoritas. Como diseñadora gráfica, admiro y sigo a varios ilustradores.  Cuando encuentro trabajo en donde se unen los mismo intereses, estéticas, y estilos, se que voy a regresar y regresar a ver todo el nuevo trabajo que van haciendo. Éste es el caso con Kelly Smith de Birdy & Me. Me encanta ver su trabajo en la moda, y el detalle de telas, materiales, transparencias y brillos. Si se animan también pueden comprar su trabajo en su tienda de Etsy.




clockwise: chanel couture / chanel couture 
dolce & gabbana / balmani


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...