Pages

homeaboutcontactwebsite

February 6, 2012

Color Inspiration: NEON

Color is something that has always inspired me, indeed there have been times that I can only think of certain colors. Lately, my eye has steadily been going to super strong saturated and vivid colors, in short any shade of  NEON. I love it in decorating accents, fashion accessories, clothes and even on paper as art or personalized stationery.

El color es algo que siempre me ha inspirado, es más, tengo épocas que solo puedo pensar en ciertos colores. Últimamente mi ojo se ha ido constantemente a todo que tenga una saturación súper fuerte y con colores muy vivos, en pocas palabras cualquier color NEON. Me encantan en acentos de decoración, accesorios de moda, ropa y hasta en papel como arte o papelería personalizada.  





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...